W ciągu ostatnich 10 lat przeprowadziłem szkolenia i warsztaty, które łącznie trwały ponad 900 dni. Większość moich klientów to znane korporacje, zarówno polskie jak i międzynarodowe.
Praca dla firm, które nie są „korporacjami szkoleniowymi” daje mi okazję do znacznie ściślejszej współpracy z klientem na etapie wypracowywania zawartości i formuły szkolenia. W rezultacie powstają szkolenia, które są rzeczywistym odzwierciedleniem oczekiwań klienta, stanowią odpowiedź na jego potrzeby i przynoszą mu oczekiwane korzyści.
W tych przypadkach, kiedy współpracuję z klientami bezpośrednio, kieruję się takim samym podejściem
W rezultacie takiej filozofii działania, wiele spośród szkoleń, które prowadzę, stanowią przedsięwzięcia typu „kolaż”. Są w nich zwykle zawarte, w różnych proporcjach, elementy dotyczące przywództwa, zarządzania zespołami, komunikacji i motywacji.
Prowadzę również szkolenia, które są wyraźnie skoncentrowane na jednym z poniższych tematów: